پیمان اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان این که از مجموع آسیب دیدگان چهارشنبه سوی در استان گیلان، 105 نفر مرد و 31 نفر زن هستند، افزود: بیشترین گروه سنی 10 تا 20 سال گزارش شده است.
وی بیشترین ماده محترقه آسیب زا در این حوادث را ترقه عنوان و اظهار کرد: دست، چشم، صورت و سر و گردن به ترتیب بیشترین نواحی صدمه دیده در این افراد را به خود اختصاص داده است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان بیان داشت: در زمان حاضر، 13 نفر از آسیب دیدگان در بیمارستان ها بستری و بقیه تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.
وی خاطر نشان کرد: شدیدترین آسیب مربوط به یک خانم 25 ساله از چابکسرست که دچار آسیب شدید چشمی شده است.
450 نیروی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در چهارشنبه آخرسال آماده باش کامل بودند، علاوه بر این، نیروهای این مرکز از عصر روز گذشته (سه شنبه) تا پایان شب، به همراه خودروهای اورژانس در چهار محور اصلی و پرتردد شهرستان رشت مستقر بودند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز از بیست و پنجم ماه جاری در 62 پایگاه استان به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ادامه دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 گیلان، دارای یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.