به گزارش خبرنگار ایرنا نظام عباسی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی این طرح در شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 9 بازرس واحد بهداشت محیط در این طرح همکاری می کنند و توجه مردم به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی ضروری است.
وی بیان کرد: تمهیدات پیشگیری از کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در داروخانه ها و مراکز درمانی اندیشیده شده و شش داروخانه روزانه بصورت کشیک و یک داروخانه به صورت شبانه روزی، پاسخ گوی نیاز شهروندان و گردشگران نوروزی است.
وی ادامه داد: شهروندان و مسافران، اطلاعات مربوط به کمبودهای دارویی، نحوه مصرف و مسمومیت های دارویی را از طریق تماس با سامانه رایگان 190 دریافت کنند.
عباسی گفت: سه مرکز فوریت های پزشکی 115 در گردنه حیران و شهرهای لوندویل و آستارا با 21 نیروی انسانی فعال است و شهروندان و مسافران، تخلف بهداشتی در حوزه مواد عذایی را با شماره تلفن 01343811550 به بازرسان واحد بهداشت محیط اطلاع دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز، جزو 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.