محمود ذاکری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ازاین مجموع به 52 مصدوم حوادث ترافیکی و 66 غیرترافیکی در پایگاه اورژانس شهری، 15 مصدوم ترافیکی و 41 غیرترافیکی در پایگاه جاده ای مظفری و 15 مصدوم ترافیکی و 92 غیرترافیکی در اورژانس جاده ای حصار خدمات رسانی شدند.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دیلم اظهارکرد: در پایگاه های اورژانس شهرستان دیلم یکهزار و 600 نفر مراجعه کردند که به آنان خدمات ارایه شد.
وی یادآورشد: شمار مراجعه کنندگان امسال به پایگاه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 292 نفر بیشتر بوده است.
ذاکری گفت: در این مدت بازرسان بهداشت محیط این شبکه از 687 مرکز عرضه کننده موادغذایی، اماکن عمومی و محل اسکان مسافران و گردشگران دراین شهرستان بازدید کردند.
وی بیان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده هشت کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف کشف و 13 اخطاریه برای متصدیان متخلف صادر شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: 49 مرحله نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و مواد غذایی و 848 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی از دیگر فعالیت های این شبکه در نوروز امسال بود.
ذاکری افزود: 11 مورد شکایت نیز دراین مدت ثبت که به همه آنهان رسیدگی شد.
وی به اجرای طرح امداد نوروزی اشاره کرد و افزود: در این ارتباط پایگاه سلامت نوروزی در ساحل دیلم با همه امکانات و تجهیزات پزشکی، سه تکنسین با بکارگیری یک دستگاه آمبولانس مستقر بصورت شبانه روزی به یکهزار و 319 گردشگر و مسافر مراجعه کننده خدمات ارایه شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم یادآورشد: در اجرای ارتقای سطح آگاهی متصدیان صنوف عرضه مواد غذایی 45 کلاس آموزشی باحضور 247 نفر قبل از تعطیلات نوروز برگزارشد.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد و در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان اقصی نقاط کشور بود.
6164/7215**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.