به گزارش ایرنا، حسین امیری روز شنبه در جلسه مشترک کمیته های نظارت و تنظیم بازار و برنامه ریزی و آمار و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر در فرمانداری افزود: از مسئولان کمیته ها انتظار داریم برای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به میهمانان و مردم با زیرمجموعه های خود که در شرح وظایف مشخص شده نشست برگزار و پیشنهاد و راهکار ارایه دهند تا بررسی و برای اجرا تصمیم گیری شود.
وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر از سازمان های مردم نهاد دارای پروانه فعالیت بهره خواهد برد، اظهارکرد: کمیته ها و اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان همه ساله در ایام نوروز تمام توان خود را برای خدمت رسانی شایسته به مسافران و گردشگران بکار می بندند و امسال نیز ستاد جدی و متفاوت تر از سال های قبل ورود می کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: باتوجه به اینکه مجوز برای سه باشگاه موتورهای چهارچرخ در ساحل صادرشده، کمیته گردشگری دریایی دیگر درخواستی پذیرش نکند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان در تعطیلات نوروز خدمات شایسته ای به میهمانان ارایه می دهد که قابلیت کسب رتبه را درکشور دارد.
حمزه بهاگیر افزود: از کمیته های ستاد خدمات انتظار داریم نسبت به ارایه آمار و عملکرد صورت گرفته به فرمانداری اقدام تا ازاین طریق بتوانیم با جمع بندی و ارسال به مرکز به رتبه خوبی در کشور نایل شویم.
وی اظهارکرد: این اداره ردیف اعتباری هزینه ای برای دستگاه های مرتبط ندارد و وظیفه هماهنگی در ایام نوروز را برعهده دارد.
بهاگیر گفت: باتوجه به ورود جمعیت زیاد گردشگران به شهر گناوه در ایام نوروز طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقررشده در سطح شهر مجوز خانه های مسافر از 15 اسفند تا 15 فروردین پس از مراحل قانونی صادرشود که متقاضیان باید به این اداره مراجعه کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با دارابودن ظرفیت های گردشگری ازجمله ساحل و بازار در ایام نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان از اقصی نقاط کشور می شود.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.