به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستادخدمات سفر این شهرستان افزود: به منظور خدمات رسانی شایسته به میهمانان نوروزی و مردم این شهرستان، ستاد خدمات سفر با تشکیل چندین کمیته اقدام که هرکدام از کمیته ها طبق شرح وظایفی که در اختیار دارند برنامه ریزی و خدمت رسانی کنند.
وی اظهارکرد: مسئولان کمیته و زیرمجموعه های ستاد در نوروز 1397 برای خدمت رسانی به میهمانان و مردم این شهرستان با اجرای برنامه های متفاوت تر و بیشتر از سال های قبل تلاش کنند.
فرماندار گناوه گفت: عمده مسایل مرتبط با ایام نوروز مسایل شهری است که شهرداری دراین زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارد و دستگاه های مرتبط همکاری و تعامل با این مجموعه داشته باشد.
وی افزود: شهرداری نیز در زمینه زیباسازی و تغییر در چهره فضای ورودی و داخل شهر، ساماندهی و شناسنامه دار کردن پارکینگ ها تا قبل از نوروز اقدام کند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: این شهرستان در طول ایام سال بویژه نوروز با دارابودن جاذبه های گردشگری متعدد ازجمله ساحل و بازار پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می شود و به قطب گردشگری استان بوشهر تبدیل شده است.
حمزه بهاگیر افزود: این اداره برنامه و طرح های متعددی را در طول سال بویژه ایام نوروز در دستور کار قرار داده است.
دراین نشست اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مسئولان کمیته ها شامل اطلاع رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی، آمار و برنامه ریزی، تنظیم بازار، امداد و نجات، راهداری و حمل و نقل، اسکان، امنیتی انتظامی، بهداشت و سلامت، خدمات شهری و شهرداری ها، ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات معرفی شدند.
شهرستان گناوه در 120 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.