حسن بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های موفق دولت است که رضایتمندی مردم را به همراه داشت.
وی اضافه کرد: با اجرایی شدن طرح یاد شده نوسازی فضاهای حوزه بهداشت و درمان با شتاب بیشتری انجام شد.
وی راه اندازی کلینیک های ویژه، افزایش تجهیزات پزشکی، هتلینگ ، مستقر شدن پزشکان در روستاها و ماندگاری پزشکان در مناطق دور دست و فاقد پزشک را از رهاودرهای طرح تحول نظام سلامت دانست.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ تاکید کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت این شهرستان هم اینک با کمبود پزشک مواجه نیست.
بهرامی توضیح داد: البته تنها در ماه های شهریور و مهرماه به واسطه آغاز سال تحصیلی و قبولی پزشکان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای زمان محدود مشکلاتی در زمینه پزشک به وجود می آید که در کمترین زمان این کمبود و خلا رفع می شود.
وی مجهز شدن تمامی روستاهای بالای 500 نفر جمعیت این شهرستان به شبکه بهداشت را از دیگر رهآوردهای طرح تحول نظام سلامت برشمرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت: هم اینک 90 روستای کبودراهنگ بیش از 500 نفر جمعیت دارند که در تمامی آنها خانه بهداشت فعال وجود دارد.
بهرامی اضافه کرد: در حال حاضر کبودراهنگ دارای 78 تخت بیمارستانی مصوب است که رایزنی ها با وزارت بهداشت و درمان برای افزایش 32 تخت دیگر صورت گرفته است.
23 طرح بهداشت و درمان با اعتبار 96 میلیارد ریال امروز پنجشنبه در کبودراهنگ بهره برداری شد.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه در منطقه شمال غربی استان همدان قرار دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.