محمدباقر بشر دانش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده و در راستای تامین امنیت و خدمت رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی پارک آسیاب، کمپینگ عینک، کمپینگ پارک ملت، مسجد حجتیه دیانتی و مسجد علی ابن ابیطالب (ع) از جمله مکان های تعیین شده از سوی حوزه معاونت خدمات شهری برای اسکان موقت است.
وی اظهار داشت: در این ایام نیروهای حوزه خدمات شهری به صورت شبانه روزی در مکان های یاد شده حضور خواهند داشت تا بتوانیم از این طریق امنیت بصری و روانی گردشگران را تامین کنیم.
وی نصب بنرهای راهنمای مسیر در معابر منتهی به مکان های تعیین شده و همچنین ورودی های شهر را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان و خاطر نشان کرد: برای پیدا کردن مسیرهای مربوطه، بنرهایی با مضمون درج کروکی آدرس های فوق نصب خواهد شد.
بشر دانش ضمن تاکید بر ممنوعیت نصب چادر در معابر و حریم اطراف پارک ها اضافه کرد: به علت قرارگیری برخی پارک ها از جمله پارک دانشجو، شهر و کشاورز در مسیر تردد گردشگران، نصب هرگونه چادر در حریم این پارک ها و نقاطی غیر از مکان های تعیین شده ممنوع است.
وی ادامه داد: در صورت مشاهده سازمان سیما، منظر و خدمات شهری، مناطق پنج گانه نواحی آنها موظف به برخورد و جمع آوری چادر های نصب شده ، هستند و هیچ گونه کم کاری در این باره قابل پذیرش نیست.
رشت دارای حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.