محمد پورداود روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 19 پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی برای اسکان مسافران نوروزی استان آماده می شود، افزود: در طول سال 6 خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی به صورت دایمی به فرهنگیان خدمات رسانی می کنند.
وی عنوان کرد: بیش از 300 تن از همکاران فرهنگی در پایگاه های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده می شوند.
پورداود اضافه کرد: به منظور تکریم مهمان ها اتاق های درجه «ج» از گردونه اسکان خارج و به اتاق های درجه «ب» تبدیل می شوند.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ارایه خدمات مناسب به مهمانان فرهنگی استفاده می شود، اظهار داشت: در این مراکز نزدیک به 100 اتاق به صورت خاص و هفت اردوگاه و خوابگاه با بیش از 40 اتاق تجهیز آماده خدمت رسانی می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام نوروز استفاده می شود گفت: تلاش می کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی استان بازدید کنند.
وی بیشترین مقصد مسافران نوروزی در استان را شهرهای همدان، ملایر، لالجین، بهار و گل تپه دانست و افزود: پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان موقت از 28 اسفند آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
به گزارش ایرنا نوروز سال 97 بیش از 70 هزار مسافر در قالب 151 هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.