دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی گفت: 103 هزار واحد مسکونی معلولان طی سال‌های قبل در کشور ساخته شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، علی ربوبی دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور گفت: 103 هزار واحد مسکونی را در چند سال گذشته با همکاری بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان، ساخته و به معلولان تحویل داده ایم و 54 هزار واحد دیگر در دست ساخت است.

ربوبی در جلسه بررسی مشکلات مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در فرمانداری آستارا افزود: اختصاص سهمیه مسکن بیشتر به معلولان استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان هم گفت: 42 هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی است و یک هزار و 488 خانوار دارای بیش از یک معلول هستند.

وی تصریح کرد: در این جلسه، سهمیه‌ای برای شهرستان و استان گیلان در نظر گرفته شد و برنامه‌ای مشخص در راستای تسریع در احداث و یا خرید واحدهای مسکونی برای معلولین و مددجویان تحت پوشش آستارا، به خصوص خانواده های دو و یا سه معلول تدوین شد.

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در پایان با اشاره به برخی از برنامه های ملی سازمان بهزیستی کشور، گفت: برای تأمین مسکن سازمان بهزیستی، سه برنامه ملی داریم که همزمان با سال جدید شمسی از طرف رئیس سازمان بهزیستی کشور رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.