به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریاب صبوری عصر چهارشنبه در جریان افتتاح طرح های بهزیستی آستارا به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: دولت در محرومیت زدایی، احداث مسکن و اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی در چهار سال اخیر موفق عمل کرده و در گیلان، 128 واحد مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد و 400 میلیون ریال آماده واگذاری است.
وی اضافه کرد: دولت به منظور ساخت مسکن به هر کدام از روستاییان تحت پوشش بهزیستی، 180 میلیون ریال تسهیلات می‌دهد که 100 میلیون ریال آن بلاعوض است و در این طرح، اولویت با متقاضیانی است که صاحب زمین هستند.
صبوری اظهار کرد: در سال جاری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان، 240 واحد مسکن با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال واگذار شده و 500 واحد مسکن در بخش امور اجتماعی و توانبخشی تا پایان سال جاری به مددجویان تحویل داده خواهد شد.
صبوری ادامه داد: در احداث مسکن به لحاظ ارائه تسهیلات، مشکل خاصی وجود ندارد ولی بسیاری از متقاضیان فاقد زمین هستند و امیدواریم مسئولان محلی در شهرستان های استان در تامین زمین به یاری مددجویان بهزیستی بشتابند.
بیش از 120 هزار نفر از خدمات بهزیستی گیلان بهره می برند و این نهاد در استان بیش از 48 هزار معلول را تحت پوشش قرار داده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.