به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد عصر یکشنبه در همایش تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری رشت به مناسبت فرارسیدن روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و زن افزود: توجه به زیرساخت های فرهنگی و زیست محیطی در پروژه های عمرانی حائز اهمیت است بنابراین، دست اندرکاران در اجرای پروژه های عمرانی شهری بایستی به این موارد اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به انتخاب شهردار جدید کلانشهر رشت در روز گذشته اظهار داشت: مسئولان و مدیران در همه مناطق، سازمان ها و سرپرست شهرداری بایستی به روند پرداخت مطالبات باقیمانده سال به شهردار جدید کمک کنند.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر این مطلب که همه بایستی به مدیریت شهری برای عمران و توسعه شهر کمک کنند، خاطر نشان کرد: برای توسعه مدیریت شهری تلاش های بیشتر و مستمر تری نیاز است.
وی با اشاره به پنجم اسفند به عنوان روز مهندس و تبریک این روز به همه مهندسان فعال در مجموعه شهرداری رشت خاطر نشان کرد: ضروریست تا مقررات ساختمانی در زمینه هایی همچون ایمنی، استحکام و استانداردهای لازم در ساخت و سازها اعمال شود.
وی با تبریک فرارسیدن روز زن به همه بانوان بیان داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی، خانواده ها بایستی در تربیت فرزندان اهتمام بیشتری داشته باشند که در این میان زنان در خانواده نقش مهمی در مراقبت از فرزندان در مقابل هجمه های فرهنگی دارند.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.