به گزارش خبرنگار ایرنا سید جلال سید محمدی روز شنبه در نشست مشترک معاونان و بخشداران رودبار افزود: یک روز از روزهای اسفند ماه را روز نظافت عمومی قرار دهیم و با مشارکت مردم که علاقمند به پاکسازی محیط اطراف خود هستند و با دعوت و مشارکت گروه های مردم نهاد، در نظافت عمومی اهتمام داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری رودبار با اشاره به فرا رسیدن سال نو و زمینه سازی استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: ورودی روستاها و شهرها نباید با زباله ها چهره نامطلوبی به خود گیرد و شایسته شهرستان نیست که با وجود مواهب ارزشمند الهی منظری نامناسب داشته باشد.
وی همچنین بر رعایت نظم و انضباط اداری در ادارات و نهادها با حفظ جایگاه و مراتب اداری تاکید کرد و گفت: مسئولان در ادارات جهت انجام خدمات مستقر باشند و فقط برای جلسات و الزامات در فرمانداری حضور داشته باشند.
سید محمدی خاطرنشان کرد: اگر تعداد زیادی از مراجعان اداره ای برای انجام کارشان به فرمانداری بیایند از ضعف آن اداره نشان دارد که نتوانسته مشکل مردم را برطرف یا آنان را توجیه کند که این پایش هم از طریق معاونت ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی از بخشداران تابعه خواست وحدت رویه داشته باشند و با بررسی موانع اجرای برخی پروژه ها یا رکود آن زمینه تسریع در اجرا را فراهم کنند.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.