مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در صورت رفع مشکل زمین، ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای در اتوبان قزوین_رشت احداث می‌شود.

حسن آصفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: 16 پایگاه ثابت امداد و نجات در استان قزوین وجود دارد که در هفته دولت چهار پایگاه امداد و نجات و اخیرا هم دو پایگاه امداد و نجات جاده ای با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افتتاح و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به کانکسی بودن پایگاه امداد و نجات جاده ای در اتوبان قزوین_رشت افزود: برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این محور هنوز نتوانسته ایم زمین تملک کنیم که در صورت رفع مشکل زمین، ساختمان پایگاه ساخته شده و از کانکس به ساختمان تبدیل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: نقاطی که خطرپذیری بالایی دارد، شناسایی کرده و کانکس امداد و نجات مستقر می‌کنیم.

آصفی اضافه کرد: اگر به این نتیجه برسیم که استقرار پایگاه امداد و نجات جاده در نقاط پرخطر در کاهش تلفات جاده ای  موثر باشد برای أخذ مجوز و تبدیل به پایگاه ثابت اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در طرح‌های زمستانی و نوروزی 14 پایگاه سیار امداد و نجات در نقاط مستقر کرده که با پایگاههای ثابت به 30 پایگاه می‌رسد و یک پایگاه هوایی امداد و نجات هم داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.