به گزارش ایرنا مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان قزوین در حاشیه افتتاح این پایگاهها گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای آبیک در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و زیربنای 375 مترمربع با اعتباری افزون بر 10 میلیارد و 90 میلیون ریال ساخته شده است.
حسن آصفی افزود: پایگاه امداد و نجات جاده ای محمدیه نیز در زمینی به مساحت ٣٤٠٠ متر مربع و زیر بنای ٣٧٥ متر مربع با اعتبار ١١ میلیارد ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: کلنگ احداث این پایگاهها از سال 95 با اعتبارات ریاست جمهوری به زمین زده شد و در ادامه با کمک اعتبارات ملی و استانی تکمیل و در مدت ٢٠ ماه به پایان رسیده است.
آصفی گفت : نقاط حادثه خیز شناسایی و پایگاهها در آن نقاط ایجاد شده است تا مدت زمان رسیدن گروههای امدادی به محل حادثه به حداقل برسد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان قزوین دارای ١٦ پایگاه ثابت امداد و نجات است و با افتتاح این دو پایگاه که پیش از این در قالب کانکس فعالیت می کردند تمام پایگاه های امداد و نجات استان دارای ساختمان می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان قزوین افزود: در این ایام در استان قزوین ساختمان پایگاه امداد و نجات دانسفهان نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.
رییس جمعیت هلال احمر کل کشور به همراه مدیران استانی و شهرستانی از مرکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات منطقه ای در حال احداث انجیلاق نیز بازدید کردند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.