به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز ، عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در جریان این دیدار ، تمامی بازیکنان تیم فوتبال ماشین یازی تبریز به دلیل احترام به توحید غلامی ابتدا با شماره 23 وارد زمین مسابقه شدند و عکس یادگاری گرفتند و قبل از آغاز بازی ، بازیکنان این تیم پیراهن های اصلی خود را پوشیدند؛ توحید غلامی بازیکن اسبق سپیدرود رشت و بازیکن فعلی ماشین سازی تبریز که در این تیم با شماره 23 به میدان می رفت، به دلیل آسیب دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین دلیل تا پایان فصل نمی تواند تیمش را همراهی کند.
به دلیل بارش باران و سرد بودن هوا و همچنین نتایج ضعیف سپیدرود در لیگ برتر، طرفداران و تماشاگران از این دیدار استقبال کمی کردند و حدود سه هزار علاقمند خود را به ورزشگاه رسانده بودند.
پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین‌سازی، مسابقه دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که مهمترین بازی هفته هجدهم بشمار می رفت از اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش بود و هواداران در حال تماشای این دیدار بودند.
هنگام ورود دو تیم به میدان بازی، تماشاگران به شدت سپیدرود و علی کریمی سرمربی این تیم را مورد تشویق قرار دادند، همچنین بازیکنان با بنری با مضمون ' یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی باد' وارد زمین بازی شدند.
قبل از آغاز مسابقه علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به سمت نیمکت ماشین سازی رفت و به رضا مهاجری سرمربی و سایر کادر فنی این تیم خوشامد گفت ، همچنین در پایان این دیدار کریمی دوباره به سمت نیمکت ماشین سازی رفت و به کادر فنی این تیم خسته نباشید گفت.
قبل از آغاز این مسابقه و در پی شهادت تعدادی از پاسداران انقلال اسلامی در سیستان و بلوچستان که در یک حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند، این بازی به احترام این شهیدان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
در جریان این دیدار، بارها کادرفنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به تصمیمات گروه داوری این دیدار اعتراض می کردند که یکی از این اعتراضات شدید هنگامی بود که بازیکن سپیدرود برای پرتاب اوت دستی زمین خورد که در این صحنه کادرفنی ماشین سازی نسبت به این حرکت اعتراض داشتند.
عزیز معبودی بازیکن ماشین سازی و حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جدید تیم سپیدرود رشت در یک صحنه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد، البته این درگیری لفظی با دریافت کارت زرد خاتمه یافت.
برای اولین بار در تاریخ باشگاه سپیدرود، این تیم از وجود دو بازیکن خارجی به طور همزمان استفاده کرد که لوکا نوزادزه و رومان چاچوا دو بازیکن گرجستانی و جدید این تیم به ‌عنوان نخستین بازیکنان خارجی در تاریخ این باشگاه در دیدار برابر ماشین سازی به میدان رفتند تا برای اولین بار سپیدرود در تاریخ 50 ساله خود از حضور دو بازیکن خارجی سود ببرد.
ده ها طرفدار ماشین سازی نیز خود را به ورزشگاه سردارجنگل رشت رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر بازی تیمشان برابر سرخپوشان رشتی باشند، همچنین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه سردارجنگل حضور یافته بود.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران که طی هفته گذشته در تمرینات تیم سپیدرود حضور یافت، یکی از میهمان ویژه این دیدار بود که نظاره گر بازی سپیدرود مقابل ماشین سازی تبریز بود.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دلیل بارش باران به طور ایستاده این بازی را تماشا می کردند و اکثر آنان نیز با خود چتر به همراه داشتند و پس از پایان این دیدار و کسب نتیجه تساوی خانگی، تعدادی از آنان به نتایج ضعیت تیم اعتراض کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.