به گزارش ایرنا، مهدی میرشمسی سه شنبه شب پس از شکست 5 بر3 تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: تیم فوتبال ساحلی ایران با بهره گیری از مربیان داخلی اکنون در رده سوم دنیا و در مجموعه کشورهای پیشتاز در زمینه ورزش فوتبال ساحلی است.
وی بیان کرد: در چنین شرایطی تصمیم فدراسیون فوتبال برای آوردن مربیان خارجی برای تیم ملی فوتبال ساحلی به صلاح این تیم نیست.
میرشمسی افزود: تا وقتی در یک رشته مربی توانمند داخلی وجود دارد نباید از سایر کشور برای آوردن مربی گدایی کنیم.
وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر گفت: این دیدار به نوعی دیدار 2 تیم از بهترین تیم های فوتبال ساحلی ایران بود که در نهایت با برد میزبان همراه شد.
میرشمسی افزود: تیم گلسا پوش یزد یک تیم جوان است و در مقابل تیم پرمهره پارس جنوبی از تجربه کمتری برخورداری بود که همین کم تجربگی بازیکنان باعث شکست تیم شد.
وی گفت: بازی فوتبال ساحلی بازی لحظه هاست و تیم پارس جنوبی به واسطه برخورداری از بازیکنان ملی پوش و با تجربه خود در لحظه های حساس این بازی بهتر عمل کرد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد اظهارکرد: اکنون شمار بازیکنان ملی پوش تیم گلساپوش 2 نفر است که امیدواریم این آمار در فصل های بعدی بازی ها افزایش پیدا کند.
میرشمسی ادامه داد: با این شکستی که برابر پارس جنوبی متحمل شدیم شانس قهرمانی گلسا پوش به صفر رسید و در ادامه باید برای گرفتنن رتبه های دوم تا سومی مسابقات تلاش کنیم.
وی در ارتباط با قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور یک اشتباه تاثیرگذار به ضرر گلساپوش داشت ولی در مجموع قضاوت خوبی کرد.
پارس جنوبی اکنون با 39 امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم مقاومت گلسا پوش یزد نیز با 23 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته شانزدهم بازی ها در خارج از خانه برابر پیام کویر اردکان یزد قرار می گیرد و مقاومت گلساپوش یزد نیز در خانه با شاهین خزر رودسر دیدار می کند.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.