به گزارش ایرنا، 'فصل سرد' عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی کیوان خسرومرادی هنرمند شناخته شده تئاتر گیلان است که در پلاتو موسسه سینمایی پروین به روی صحنه می رود.
موضوع نمایش حول محور زندگی فرهاد، مردی تاجر مآب و بلندپرواز و زهرا زنی آسیب دیده از حملات شیمیایی جنگ و رنجور از دروغهای همسرش می گردد . او به رازی در مورد فرهاد پی برده که بیش از صدمات جنگ عذابش می دهد.
بازی انرژیک ، بداهه و توان اجرای نقش های متفاوت از ویژگی های کار کیوان خسرومرادی بعنوان یک بازیگر باتجربه و توانمند است .
کیوان خسرومرادی در مورد این نمایش به خبرنگار ایرنا گفت : ' فصل سرد' از سال 78تا کنون بیش از 180اجرای عمومی و جشنواره ای در کارنامه ی خود دارد.این نمایش توانست در جشنواره های مختلف مانند جشنواره تئاتری دفاع مقدس تهران در دهه‌ی هفتاد تئاتر شهر (چهار سو)_جشنواره فرهنگسراهای شهرداری شهر تهران (شهرک غرب) جوایز متعددی چون بازیگری مرد و زن و،نمایشنامه نویسی ،کارگردانی را کسب کند.
وی اظهار داشت : نمایش درگیر مساله و مضمون اجتماعی است و به آسیب های جنگ و تبعات و رویدادهای بعد آن اشاره می کند . این اثر به کارگردانی خودم و تهیه کنندگی سید مجید حسینی برای شبکه ملی به صورت تلویزیونی (تله تیاتر) ضبط شد .
وی یاداور شد: استادانی چون محمد علی کشاورز،ایرج راد،هادی مرزبان ،فرزانه کابلی،داریوش ارجمند،هرمزهدایت،محمد کاسبی،هوشنگ هیهاوند،فرهاد مهندس پور ،حسین مسافر آستانه،انوش نصر در مقام داور و بازبین این اثر را در مقاطع و‌جشنواره های بسیاری با ارایه تندیس ستودند وبسیاری از بازیگران خوب سینما و تیاتر کشورمان به تماشایش نشستند .
تئاتر ' فصل سرد ' با بازی کیوان خسرو مرادی و سارا خسرو مرادی از 23 تا 30 بهمن به جز یکشنبه ها از ساعت هشت شب در کارگاه نمایش پروین واقع در سعدی ابتدای استادسرا کوچه نشاط روی صحنه می رود.
مدت زمان اجرای نمایش 40 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان است که علاقمندان می توانند از طریق سایت هفت ساز www.haftsaz.com و در محل اجرای نمایش تهیه کنند.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.