بابک لطفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش «عاشقانه هایم را باد برده» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی از 12 تا 26 اردیبهشت سال جاری با بازی احسان عارف، مونا صادقی و پدرام رحمانی به روی صحنه رفت.
وی اضافه کرد: نمایش «و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» نیز به نویسندگی و کارگردانی اکبر صادقی اثر هنرمندان اردبیل بود که با بازی پریسا صدایی آذر، ندا امامی و اکبر صادقی از 19 تا 22 تیر در این پلاتو اجرا شد.
وی ادامه داد: نمایش«آنالیز» نوشته‌ عدالت فرزانه و کارگردانی حامد محبی نیز از 10 تا 20 مرداد ماه با هنرمندی مجید درویش نژاد و راضیه حاجی پور به روی صحنه رفت.
لطفی بیان کرد: برگزاری کارگاه های سخنوری و فن بیان و همچنین بازیگری از دیگر فعالیت های انجام شده در این فرهنگسرا از ابتدای سال جاری بوده است.
به گزارش ایرنا فرهنگسرای هنر شهرداری ارومیه از بهمن 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از فضای هنری مناسب برای اجرای هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی است؛ پلاتو سایه این فرهنگسرا با 90 نفر ظرفیت دارای امکانات صوتی و کیفیت نور مطلوب است.
تئاتر به عنوان دماسنج جامعه به چالش های مختلف اجتماعی حساسیت نشان می دهد و اهمیت وجود آن در جامعه به حدی است که تاثیرگذاری اش گاهی از سخنرانی های تربیتی بیشتر است زیرا از یک سو جوانان به هنرهای نمایشی گرایش دارند و از سوی دیگر تاثیرگذاری تئاتر با فراهم سازی زیرساخت ها افزایش می یابد.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.