به گزارش ایرنا، مردم و ورزشکاران صبح چهارشنبه، با حضور در میدان دفاع مقدس، میدان شهدا و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم، از این دو بانوی ووشوکار استقبال کردند.
شهربانو و الهه منصوریان نفرات دوم رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتای اندونزی، پس از ورود به زادگاه خود با شادی و جشن مردم این شهر همراه شدند.
شهربانو منصوریان که دارنده سه نشان طلای جهانی در کارنامه خود دارد در آئین استقبال گفت: امسال مسابقات آسیایی از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان سرسختی داشتم و برای موفقیت در این رقابت ها تمام وقت تمرین کردم.
الهه منصوریان دیگر خواهر ووشوکار سمیرم که دو مدال طلای جهان ، دو نقره و برنز بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد نیز گفت: از اینکه در میان مردمان شهرم حضور دارم خوشحالم و از همراهی و شادی شما تشکر می کنم.
خواهران منصوریان در طول سال های گذشته ضمن کسب عنوان ها و نشان های برتر ورزشی، در رشته ووشو در زمینه آموزش ورزشکاران مستعد این رشته نیز فعالیت های خوبی داشته اند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 15 هزار ورزشکار و همراه از 45 کشور قاره کهن برگزار شد.
شهرستان سمیرم با سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی فعال، 150 روستا و آبادی و چهار بخش مرکزی، دناکوه، پادنا و وردشت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7147/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.