کاظم قاسم زاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایش اقتباسی از بوف کور اثر صادق هدایت و مردی با چمدان هایش اثر اوژن یونسکو است که در سالن آمفی تئاتر شهید حسن زاده به اجرا در آمد.
وی ابراز کرد: این نمایش با همکاری شهرداری، کمیته امداد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش حاجی آباد ویژه افراد بالای 10 سال به روی صحنه رفت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد تصریح کرد: در سال گذشته نیز نمایش «آهو بر مدار آتش» کاری با موضوع دفاع مقدس و هویت ملی به کارگردانی حجت الله جعفرپور و نویسندگی فریبا جعفری به مدت پنج روز از 28 تا 22 اسفند 95 اجرا شد.
قاسم زاده گفت: این نمایش نیز توسط گروه هنری اوتیان وابسته در سالن آمفی تئاتر شهید مجید حسن زاده اجرا شد.
وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته به مناسبت ایام فاطمیه نمایش «ناله های افلاک» به کارگردانی مسلم جعفری اجرا شد که با استقبال خوبی روبرو بود.
به گفته قاسم زاده، نمایش «غفلت» کمدی متفاوتی از گروه هنری «ماهور» به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی میعاد و اطهر رودباری با محور نقد قاچاق و اعتیاد و مشکلات اجتماعی از سوم تا ششم بهمن ماه سال گذشته اجرا شد.
ویژه‌ برنامه‌ های گرامیداشت روز هنرهای نمایشی در استان هرمزگان از دوشنبه 6 فرودین سال جاری با حضور بر آرامگاه هنرمندان درگذشته تئاتر آغاز شد و تا 24 فروردین می یابد.
روز جهانی تئاتر در سال ۱۹۶۱ توسط مؤسسه جهانی تئاتر بینان‌گذاری شد و سالانه این روز در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) جشن گرفته می‌شود.
9887/2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.