به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد شامگاه یکشنبه در نشست رسانه ای در فرمانداری آستارا افزود: کار رسانه تنها اطلاع رسانی نیست و احساس مسئولیت و تلاش جهت رفع کاستی ها از وظایف خبرنگاران است.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی با تمام توان به دنبال سیاه نمایی و ناامیدی مردم است و رسانه های داخلی باید با حفظ منافع ملی به بیان دستاوردهای نظام اسلامی بپردازند.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، ممنوعیتی در اطلاع رسانی ندارند و رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند و سیاست دولت، شفاف سازی عملکردهاست.
رستم زاد گفت: خبرنگاران فعال و سختکوش بدون ادعا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برمی دارند و زحمات آنان قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: در جلسه اخیر شورای اداری 40 نکته به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به مسئولان گوشزد شد و مردمی بودن، استفاده از خرد جمعی، تلاش برای جذب سرمایه گذار و خودداری از استخدام های غیرقانونی و ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه از جمله آنها بود.
رستم زاد افزود: تقویت حوزه ورزش و رسیدگی به راه های روستایی آستارا در اولویت است و امیدواریم با همدلی بیشتر، مسیر توسعه شهرستان هموار شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت 9 نشریه محلی و نمایندگی شش خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.