مصطفی عاقل منش مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا شهر باران رشت شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور رفت از گروه دوم رقابت های والیبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از ششم بهمن ماه به میزبانی تیم شهدای سوادکوه در استان مازندران برگزار شد که تیم وارنا، با سه پیروزی ، یک شکست و کسب هشت امتیاز در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت.
وی یادآور شد: تیم والیبال وارنا شهرباران در دور رفت این رقابت ها ، برابر تیم های شهدای سوادکوه مازندران ، خوش سیمای آمل و سهند ایران به برتری دست یافت و فقط مقابل تیم قدرتمند باریج اسانس کاشان شکست خورد.
وی ادامه داد: مرحله برگشت از گروه دوم مسابقات والیبال زیرگروه قهرمانی کشور، از بیستم بهمن ماه جاری به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.
در رقابت های والیبال قهرمانی زیر گروه باشگاه های کشور ، 25 تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

** تیم بسکتبال جوانان گیلان به مرحله دوم لیگ کشور صعود کرد
سپرست هیات بسکتبال استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور برگشت از مرحله اول رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور در تهران برگزار شد و در نهایت تیم خانه بسکتبال رشت با کسب عنوان دوم گروه خود به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.
محمد رفیعی افزود: در جریان این رقابت ها، تیم خانه بسکتبال جوانان رشت در گروه خود با تیم های فراز تهران ، آکادمی 24 مشهد و پارسه تهران همگروه بود که در نهایت برابر آکادمی 24 مشهد و پارسه تهران به پیروزی رسید و فقط مقابل تیم فراز تهران متحمل شکست شد.
وی بیان کرد: دور رفت این مسابقات ماه گذشته در رشت برگزار شده بود که تیم پارسه تهران با سه پیروزی متوالی صدرنشین این گروه شد و تیم خانه بسکتبال رشت با دو پیروزی و یک شکست در رتبه دوم قرار گرفت.
رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور در هشت گروه به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار شد که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها صعود کردند.
7285/2007
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.