به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که پنجشنبه شب در رشت برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان خانه بسکتبال رشت در یک بازی یکطرفه و برتر با نتیجه 83 بر 51 پارسه تهران را شکست داد.
در این دیدار که در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت و از روز دوم مسابقات لیگ جوانان کشور برگزار شد، تیم خانه بسکتبال رشت برتر از حریفش ظاهر و در هر چهار کوارتر بر بازی تسلط کاملی داشت و موفق شد نیمه اول را با برتری 50 بر 28 به اتمام برساند.
در نیمه دوم و طی کوارترهای سوم و چهارم نیز تیم جوانان بسکتبال خانه رشت برتری خود را حفظ کرد و سرانجام با اختلاف 32 امتیاز برابر حریفش به برتری دست یافت تا در پایان روز دوم این مسابقات ، به دلیل تفاضل بهتر نسبت به تیم بسکتبال جوانان فراز تهران، صدرنشین این گروه باشد.
تیم خانه بسکتبال رشت در دیدار اول نیز موفق شده بود با اختلاف 31 امتیاز تیم آکادمی 24 مشهد را شکست دهد و با برتری برابر پارسه تهران، دومین پیروزی متوالی خود را نیز در این دوره از مسابقات کسب کرد و در صدر جدول قرار گرفت.
گروه پنجم مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور از عصر چهارشنبه با حضور تیم های خانه بسکتبال رشت ، پارسه تهران ، آکادمی 24 مشهد و فراز تهران در رشت آغاز شد که تیم های حاضر در این مسابقات به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار می شود که در نهایت تیم های اول و دوم این گروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود خواهند کرد.
مسابقات بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند و در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.