مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا شهر باران رشت در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور رفت از گروه دوم رقابت های والیبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از ششم بهمن ماه جاری به میزبانی تیم شهدای سوادکوه در استان مازندران برگزار می شود.
مصطفی عاقل منش افزود: بر این اساس تیم والیبال وارنا شهرباران رشت در این دوره از رقابت ها و در گروه دوم، با تیم های والیبال شهدای سوادکوه مازندران ، خوش سیمای آمل، سهند ایران و باریج اسانس کاشان هم گروه است.
وی ادامه داد: در دور رفت از گروه دوم رقابت های والیبال زیر گروه قهرمانی باشگاه های کشور، تیم های حاضر در این گروه با هم به رقابت می پردازند و پس از انجام دور برگشت این مسابقات، دو تیم برتر این گروه به مرحله دوم راه خواهند یافت.
عاقل منش بیان کرد: همچنین مرحله برگشت از گروه مسابقات والیبال زیرگروه قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان و از روز 14 بهمن ماه جاری به مدت یک هفته در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.
در رقابت های والیبال قهرمانی زیر گروه باشگاه های کشور ، 25 تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت پس از انجام مراحل رفت و برگشت، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم راه خواهند یافت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.