مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: مسابقه نجات تخم مرغ ویژه دبیران کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر با حضور 40 نفر از اعضای دختر کانون های دانش آموزی متوسطه اول با هدف کار تیمی و ارتقای توانمندی و خلاقیت دانش آموزان برگزار شد.
امید عظیمیان معاون امور جوانان هلال احمر استان گیلان نیز بیان داشت: این مسابقه ابتکاری توسط اداره دانش آموزی طرح و اجرا شد که به چهار گروه از برندگان جوایزی به یادگار تعلق گرفت، بهترین سازه از نظر خلاقیت و استحکام، کمترین زمان فرود سازه تا نقطه تعیین شده، سالم ماندن مرغانه (تخم مرغ) از امتیازات برنده شدن در این مسابقه بود.
عظیمیان با اشاره به 324 مدرسه تحت پوشش طرح دادرس جمعیت هلال احمر استان گیلان ، یادآور شد: شش هزار و 470دانش آموز متوسطه اول عضو این طرح هستند که در سراسر استان مربیان آموزش دیده با حضور در مدارس با تشکیل تیم های دانش آموزان آماده در حوادث به آموزش آنها اقدام می کنند.
هشتمین دوره آموزشی ضمن خدمت آمادگی در برابر مخاطرات ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان درباره این دوره آموزشی گفت: بیش از 300 نفر از کارکنان 16 شعبه این جمعیت و ستاد استان در این دوره آموزشی حضور یافتند.
مهدی ولی پور افزود: ضرورت آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش اقدامات قبل، حین و پس از وقوع مخاطرات، آشنایی با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت از عناوین برگزاری این دوره آموزشی بود.

** میز مطالبه در قالب نون و پنیر و صحبت در گیلان اجرا می شود
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری 40 ویژه برنامه میز مطالبه از مسئولان در قالب طرح نون، پنیر و صحبت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
یاسر تقوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برگزاری نشست های بصیرتی معرفتی در مدارس منتخب گیلان با حضور مبلغان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم، اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار، مستندهای فاخر در جلسه های قرارگاه شهری و مدارس، دیدار با خانواده های شهدای دانش آموز و مدافع حرم، برگزاری پویش دانش آموزی و ارائه کارت تخفیف تماشای فیلم در سینما مارکت از دیگر برنامه های پیش بینی شده اتحادیه در دهه فجر است.
وی با اشاره به برپایی هفتمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی با عنوان مدرسه انقلاب خاطر نشان کرد: جشنواره در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می شود؛ بخش نمایشگاهی شامل سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ماست.
391 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.