به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر برگزار شد اظهار داشت: برخی شخصیت ها همچون امیرکبیر در تاریخ ماندگار می شوند چونکه اخلاص و ایمان و خدمت آنها به مردم منجر به این ماندگاری آنها شده است.
وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و تلاش برای بیرون راندن بیگانگان از کشور بعنوان ویژگی های بارز شخصیتی امیر کبیر بود گفت: مسئولینی که امروز در راس کار قرار دارند اگر می خواهند در آینده نام نیکی از آنها باقی بماند باید این ویژگی ها را داشته باشند.
حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال قرار می گیرد و مسولین باید خود را آماده کنند که در قیامت نیز باید نسبت به موقعیتی که مسئولیتی به آنها سپرده شده است پاسخگو باشند.
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: مسئولین اگر می خواهند نام نیکی از آنها باقی بماند باید برای خدمت خالصانه و بی منت به مردم تلاش کنند که در چنین وضعیتی در واقع در حال عبادت هستند.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مشکل بیمه تکمیلی جانبازان نیز گفت: مسئولین باید بدانند پست و مقام و مسئولیت آنها مدیون خون شهدا و جانبازان است و باید نسبت به رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.
حجت الاسلام شمسی فر در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز کشف حجاب گفت: هر نگاه و برنامه ای و نقشه ای برای ترویج بدحجابی و بی حجابی از نقشه های دشمن و برنامه ای که از حلقوم دشمن بیرون می آید تلقی می شود و زنان دختران باید نسبت به آن هشیار باشند.
وی افزود: آنها زن را بعنوان ابزار می بینند اما اسلام شخصیت انسانی زن را مورد احترام قرار می دهد و ارزش زن را به شخصیت او و نه به جسم او می داند.
حجت الاسلام شمسی فر همچنین گفت: حجاب امنیت روانی جامعه و اجتماع را موجب می شود و مانع از فروپاشی نهاد خانواده می شود در حالیکه دشمنان می خواهند همان طور که نهاد خانواده در غرب متلاشی شده در جامعه ما نیز با رواج بدحجابی و بی حجابی متلاشی شود.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به نوزدهم دیماه و سالروز کشف حجاب گفت: موضع گیری و مقاومت آگاهانه در برابر این فرمان منجر به شکست و نقش بر آب شدن آن شد.
حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به عملیات کربلای 5 و نقش آن در شکست دشمن نیز اظهار داشت: این عملیات با عظمت دستاوردهای فراوانی در پی داشت و شکست سنگینی به دشمن تحمیل کرد.
وی افزود: زمینه ساز این عملیات، عملیات کربلای 4 بود که در آن دلاورمردان لرستانی نقش مهم و اثرگذاری داشتند.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دیماه نیز گفت: این قیام و این روز نقطه عطفی در تاریخ کشور اسلامی است که مردم با بصرت و دشمن شناسی و اقدام به موقع خود در قیام مردم قم زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: دشمن شناسی و به موقع وارد عمل شدن و انجام تکلیف از سوی مردم منجر به فراهم کردن زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی افزود: اگر بصیرت، پایداری و ایمان به وعده های الهی باشد همیشه پیروز خوهیم بود.
حجت الاسلام شمسی فر در بخشی از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد پیش بینی خروج آمریکا در منطقه گفت: اکنون بعد از گذشت چندین ماه خروج نیروهای امریکا در منطقه در حال وقوع است که این همان پیش بینی مقام معظم رهبری بوده است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.