فرهاد دلق پوش به حمایت ویژه از طرح های صنعتی جدید با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد اشاره کرد و گفت: پروژه‌های صنعتی که جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی در دست اقدام دارند می‌توانند از تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۹۹ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰درصد در استان داریم افزود: مدیران و سرمایه‌گذاران پروژه های صنعتی استان می توانند از این تسهیلات با بازپرداخت حداکثر ۴ ساله برای تکمیل خط تولید و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر واحد صنعتی خود بهره‌مند شوند.

وی رشد سرمایه‌گذاری در صنعت در طرح های صنعتی نسبت به سال گذشته را رو به افزایش دانست و اظهار داشت: فقط در۹ ماهه اول سال ۹۷ تعداد۳۱۰ فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۱۴۹۱۹۳۷۱میلیون ریال صادر شده است.

 دلق پوش پیش بینی اشتغال مجوزهای صنعتی سال ۹۷ را ۷۱۴۴ نفر مطرح و عنوان کرد: البته با حمایتهای مختلف صورت گرفته هم اکنون ۱۵۹۱ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در استان داریم که با راه اندازی این طرحها زمینه اشتغال ۵۲۳۷۱ نفر در گیلان فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نحوه استفاده از تسهیلات حمایتی را شامل بخش های مختلف دانست و تصریح کرد: تسهیلات یکهزار و صد میلیاردی دولت در قالب رونق تولید برای سه بخش بازسازی و نوسازی، سرمایه ثابت و سرمایه درگردش قابل اعطاء به فعالان عرصه صنعتی می باشد و این سازمان با آمادگی کامل نسبت به معرفی طرحهای صنعتی به بانک اقدام خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.