فرهاد دلق پوش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیش از 399 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی افزون بر 60 درصد در استان داریم، افزود: مدیران و سرمایه گذاران پروژه های صنعتی استان می توانند از این تسهیلات با بازپرداخت حداکثر چهارساله برای تکمیل خط تولید و راه اندازی هرچه سریعتر واحد صنعتی خود بهره مند شوند.
وی رشد سرمایه‌گذاری در صنعت در طرح های صنعتی نسبت به سال گذشته را رو به افزایش دانست و اظهار داشت: فقط طی 9 ماه امسال، تعداد 310 فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان صادر شده است.
دلق پوش با اشاره به اشتغال پیش بینی شده مجوزهای صنعتی امسال را هفت هزار و 144 نفر عنوان و اضافه کرد: البته با حمایت های مختلف انجام شده هم اکنون یک هزار و 591 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در استان داریم که با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 52 هزار و 371 نفر در گیلان فراهم می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نحوه استفاده از تسهیلات حمایتی را شامل بخش های مختلف دانست و تصریح کرد: تسهیلات هزار و صد میلیارد تومانی دولت در قالب رونق تولید برای سه بخش بازسازی و نوسازی، سرمایه ثابت و سرمایه درگردش قابل اعطاء به فعالان عرصه صنعتیست و این سازمان با آمادگی کامل نسبت به معرفی طرح های صنعتی به بانک اقدام خواهد کرد.
بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان گیلان فعال است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.