فرماندار نکا گفت: ایجاد اشتغال امروزه یکی از دغدغه های مهم ماست و حمایت از سرمایه‌گذاران گامی برای توسعه اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا،عبدالجواد توحیدی‌مقدم، شامگاه سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید در شرق مازندران افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در دستنور کار جدی در شهرستان نکا قرار دارد و معتقدیم که سرمایه ها باید مدیریت شوند.

وی اظهار کرد: نیروگاه، کارخانه سیمان،حلاوت، مازندگاز و صنایع مختلف بزررگ و کوچک در شهرستان نکا از برندهای استانی و کشوری هستند که باید در فضای امن،آرام و مطمئن به کسب و کار بپردازند.

فرماندار نکا با بیان اینکه باید سرمایه گذاران متعهد به سرمایه گذاری در حوزه فعالیتی خود باشند؛ یادآور شد: باید در این بخش آموزش های لازم به سرمایه گذاران ارائه شود و از ظرفیت های مختلف شهرستانی برای توسعه استفاده شود.

توحیدی‌مقدم ادامه داد: شهرک صنعتی نکا در برهه ای از زمان با مشکلات زیرساختی روبرو بوده است که با برنامه ریزی برخی از این مشکلات برطرف شده و برای سند شهرک صنعتی در حال رایزنی هستیم.

وی گفت: سیاست ما حمایت از سرمایه گذاران است تا رد فضایی امن و آرام به فعالیت پرداخته و با تولید مناسب، گامی برای توسعه در شهرستان، استان و کشور برداشته شود.

فرماندار نکا افزود: محیط زیست برای کل بشریت است و رعایت الزمات محیط زیستی از مسائل مهمی است که باید حفظ شود و با نگاه مثبت کمک کار این حوزه بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.