مصطفی سالاری با حضور در شهرک صنعتی رشت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان اعم از فومن شیمی و داروسازی کاسپین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان این بازدید و بررسی روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران به بیان مشکلات خود پرداختند و با بیان اینکه نسبت به ماه‌های گذشته، شاهد ثبات ارزی بیشتری در کشور هستیم، به مشکل سرمایه در گردش و نقدینگی در شبکه تولید اشاره کردند.

نماینده‌عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان و گسترش شبکه عرضه آنها در کشور و خارج از مرزها اظهار داشت: ماه‌های گذشته شاهد نوسانات ارزی و عدم ثبات بازار بودیم که این مساله با اعمال سیاست‌های دولت به شرایط مطلوب‌تری منتهی شد.

وی با بیان اینکه کنترل بازار و جلوگیری از انحراف آن امری حیاتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امنیت سرمایه‌گذاری در گرو حفظ شرایط بازار و حمایت از تولیدکنندگان است.

سالاری افزود: به‌منظور بهبود شرایط تولید و توسعه اشتغال در استان، کارگروه رفع موانع تولید گیلان اقدام به برگزاری نشست‌های متعددی در ماه‌های اخیر کرد و تعادل در بازار و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی را به‌عنوان هدف دنبال کرد.

وی در پایان از فعالان عرصه اقتصادی خواست تا با تمام توان در توسعه فضای کسب و کار از طریق افزایش تولید و گسترش شبکه توزیع و عرضه تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.