به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: مدیران حوزه اقتصادی در این استان با نگاهی صادرات محور باید تولیدکنندگان را به سمت صادرات محصولات هدایت کنند و در این مسیر افزایش کیفیت تولیدات و بسته بندی محصولات باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ضروری است که در این مسیر نظام اداری باید اختیار عمل بیشتری داشته باشد تا ضمن رعایت قانون و جلوگیری از تخلف، شاهد سرعت بخشی در اجرای طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات باشیم.
استاندار بوشهر بیان کرد: مردم استان شایسته بهترین و باکیفیت ‌ترین خدمات هستند و باید با تلاش شبانه روزی به گونه‌ای عمل کرد که رضایتمندی آنان فراهم شود.
گراوند افزود: باید از همه ظرفیت های بالای استان بوشهر برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام ورزید و هیچ کوتاهی در این مسیر پذیرفتنی نیست.
استاندار بوشهر گفت: مدیران بانک ها با روان سازی امور در پرداخت تسهیلات از هرگونه سنگ اندازی در این مسیر پرهیز کنند تا متقاضیان اشتغال، معطل و سرگردان نشوند.
گراوند اضافه کرد: برای ایجاد شهرک شیلاتی رودشور در استان بوشهر 2هزار میلیارد ریال تسهیلات لازم است که صندوق توسعه ملی برای پرداخت این تسهیلات اعلام آمادگی کرده و متقاضیان نیز سرمایه لازم برای ایجاد زیرساخت‌های این شهرک را تامین کرده‌اند.
وی یادآور شد: پروژه‌های نیمه تمام که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت تامین اعتبار هستند و انتظار می رود با برنامه‌ ریزی دقیق، شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.
استاندار بوشهر گفت: نظر مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در بحث خرید تولیدات بومی مثبت است و مقرر شد با فراهم شدن مقدمات لازم، شرکت‌های منطقه پارس، خریدهای خود را از تولیدات بومی استان انجام دهند که این مساله در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار بسیار تاثیر گذار است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.