گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر سه شنبه در دومین جلسه شورای راهبردی توسعه استان که بمنظور بررسی آخرین وضعیت کارگروه راهبردی توسعه استان و طرح های اجرا شده برگزار شد، با اشاره به نقش شورای راهبردی توسعه استان در امر قانونگذاری اظهار داشت: آنچه که باید به عنوان هدف در راس امور قرار گیرد ، رسیدن به توسعه پایدار و رفع محرومیت های استان است.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد موجبات اعتلای دستگاه های اجرایی را فراهم می کند، توجه به اثربخشی پرسنل و میزان تخصص آنان در انجام امور را مهم و قابل ارزیابی در گماشتن افراد در پست سازمانی دانست.
نماینده عالی دولت در گیلان افزود: آنچه که در اداره ها و نهادها باید به دقت دنبال شود؛ اجرای صحیح وظایف از سوی مدیران و کارکنان است که این مهم باید در قالب ضوابط محکم و خودکنترلی به اجرا برسد.
سالاری یادآور شد: نظارت و بازرسی بر حسن انجام کار در میز خدمت اجرایی با جدیت دنبال شود و دستگاه هایی که در این امر کوتاهی می کنند نیز معرفی شوند.
وی بر ضرورت اجرای صحیح قانون و شهامت در انجام وظایف محوله از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و به مدیرانی که با کم کاری و محافظه کاری های بیش از اندازه موجب رکود سازمانی می شوند ، هشدار داد.
استاندار گیلان در خاتمه سخنانش عدم جذب نیرو با عناوین مختلف را امری مهم خواند که باید با جدیت از سوی مدیران استانی و دستگاه های اجرایی رعایت شود و در تمامی گزینش ها معیار انتخاب پیروزی در شرایط رقابتی باشد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.