به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان دور هفتم رقابت های شطرنج ، تیم شطرنج پیشگام (الف) در صدر جدول، تیم پیشگام قلعه رشت در مکان دوم و تیم قلعه تولمات در رتبه سوم قرار گرفتند.
در رقابت های انجام شده این دوره ، تیم پیشگام (الف) با نتیجه سه بر یک برابر شهدای بازکیاگوراب لاهیجان به برتری رسید و تیم پیشگام قلعه (الف) با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم تیم عرفان جماعتی فومن را شکست داد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده ، تیم پیشگام (ج) با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم تیم بندرانزلی را مغلوب کرد و قلعه تولمات با نتیجه سه بر یک مجتمع اقامتی پاسارگاد لنگرود را شکست داد.
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هفتم مسابقات شطرنج لیگ دسته دوم گیلان ، تیم شطرنج نوجوانان آستارا با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم مهگل نور البرز را مغلوب کرد و تیم شطرنج صدف رامسر با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر آبفای گیلان به برتری رسید.
در دیگر بازی های برگزار شده نیز تیم هوش برتر با نتیجه سه بر یک تیم پیشگام (ب) را مغلوب کرد و دیدار تیم های چای نوشین لنگرود با شهدای املش با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت.
در رقابت های شطرنج لیگ دسته دوم باشگاه های استان گیلان، 46 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و متمرکز در رشت با هم به رقابت می پردازند.

** نتایج هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دیدار تیم های دخانیات گیلان و میرزاکوچک صومعه سرا ، هر دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هجدهم ، دیدار تیم های شهرداری رضوانشهر و شهرداری بندرانزلی با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم شهرداری ماسال با نتیجه 2 بر یک برابر سردارجنگل گوراب زرمیخ به برتری رسید؛ تیم شهرداری کوچصفهان با نتیجه 2 بر یک برابر تیم شهرداری کلاچای به پیروزی دست یافت و دیدار تیم های مقاومت آستارا و استقلال رشت نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در آخرین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان نیز تیم های ملوان ب بندرانزلی و ملوان جوان رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان ب بندرانزلی با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، دخانیات گیلان با 38 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، مقاومت آستارا با 36 امتیاز در مکان دوم است ، تیم های شهرداری بندرانزلی و سردارجنگل گوراب زرمیخ نیز با کسب 30 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.