به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته آخر (پانزدهم ) دور رفت این دیدارها عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد هر 2 تیم در یک بازی که در سطح محلات بود به تساوی بدون گل قناعت کردند تا ناکامی های فجریها همچنان ادامه داشته باشد.
دیدار تیم های پایین جدولی فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر که تا پیش از این بازی در رده یازدهم و دوازدهم جدول قرار داشتند، حرفی برای گفتن نداشت و هر 2 تیم یک بازی بدون برنامه را انجام دادند تا متولیان باشگاه فجر با توجه به تعطیلی نیم فصل لیگ واقعا فکر اساسی هم برای گرفتن بازیکن و هم برای انتخاب سرمربی بکنند.
در نیمه نخست این بازی سرد، تنها یک فرصت روی دروازه ها ایجاد شد که ضربه عباس بوعذار مهاجم تیم فجر با واکنش دروازه بان تیم شهرداری ماهشهر دفع شد تا این نیمه بدون گل پایان یابد.
نیمه دوم این بازی هم چنگی به دل نزد و بهترین بخت گلرنی در این نیمه نصیب تیم میهمان شد که ضربه علی داوران در دقیقه 80 با بی دقتی و خوش شانسی تیم میزبان از روی دروازه به بیرون رفت و سرانجام این بازی معمولی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم های پایین جدولی زورشان به هم نرسید.
در پایان، هواداران تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از بازی بد تیمشان به شدت ناراحت بودند با سر دادن شعارهایی خواستار تغییر و تحول در این تیم شدند.
همچنین تیم قشقایی شیراز عصر امروز (شنبه) در تبریز با یک گل مغلوب تیم شهرداری این شهر شد و با 22 امتیاز در همان رده هفتم باقی ماند.
با پایان یافتن دور رفت این بازی ها، تیم سرخپوشان پاکدشت تهران با 32 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دادند، گل گهر سیرجان با 30 امتیاز و مس کرمان هم با 28 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر هم با 14 امتیاز و یک پله صعود به ترتیب در رده دهم و یازدهم قرار گرفتند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان بازی های رفت و برگشت، تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر فصل 98 صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.