مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش حدود 50 سانتی برف در محور پونل – خلخال شهرستان رضوانشهر، تصریح کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و راهدارای مشغول برفروبی هستند.

محمدرضا نازک کار با اشاره به بارش برف از شامگاه پنجشنبه، 7 دی در استان، اظهار کرد: شهرستان‌های رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، صومعه سرا، ماسال، آستارا، شفت و انزلی بارش برف نداشتند.
 
وی با اشاره به بارش حدود 50 سانتی برف در محور پونل – خلخال شهرستان رضوانشهر، تصریح کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و راهدارای مشغول برفروبی هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، از بارش بین 20 تا 30 سانتی برف در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: ارتفاع برف در شهرستان های سیاهکل 25 سانت، رودسر حدود 30 سانت، املش حدود 50 سانت (بلوردکان – خصیب دشت)، فومن 15 سانت و تالش 45 سانت گزارش شده است.
 
این مقام مسئول، با بیان اینکه برفروبی در کلیه محورهای برفگیر استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با در اختیار داشتن 42 اکیپ راهداری، 288 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و 475 نفر نیروی راهداری در 25 راهدارخانه ثابت و سیار عملیات برفروبی و بازگشایی محورها را بر عهده دارد و تاکنون کلیه محورها به جز پونل – خلخال باز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.