رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از آغاز عملیات برفروبی و بازگشایی راه مسدود شده از برف جاده خلخال به پونل در استان گیلان خبرداد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، محمد قربانی در جریان بازگشایی این جاده با بیان مطلب گفت: این عملیات با استفاده از ظرفیت و توان کاری چند گروه راهداری و بکارگیری چند دستگاه ماشین آلات برفروبی سنگین بطور همزمان در 2 حوزه استحفاظی استان اردبیل و استان گیلان اجرا می شود. 
وی اضافه کرد: حجم برف که ارتفاع آن در برخی از نقاط جاده به بیش از چهار متر نیز می رسد، بازگشایی راه را به کندی پیش می برد. 
به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال برفروبی و پاکسازی جاده در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال در حدفاصل روستای مجره تا گردنه الماس در داخل این حوزه به پایان رسیده و این جاده تا ابتدای حوزه استحفاظی استان گیلان برای تردد خودروها باز و آماده است. 
قربانی اضافه کرد: برفروبی و بازگشایی جاده در حوزه استان گیلان نیز از 2 سمت گردنه الماس به طرف پایین و گردنه زندانه به سمت بالای جاده از سوی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رضوانشهر و راهداران اداره راهداری شهرستان تالش آغاز شده است. 
وی یادآور شد: با تلاش بی وقفه راهداران گیلان در مسیر مسدود شده از برف انتظار می رود این مسیر نیز تا سه روز آینده از برف پاکسازی شده و جاده به طور کامل در اختیار رانندگان عبوری قرار گیرد. قربانی افزود: 18 کیلومتر از راه ارتباطی 81 کیلومتری خلخال به پونل در حوزه استحفاظی خلخال واقع شده و این جاده بهمن ماه امسال به علت بارش برف سنگین و پیشگیری از احتمال سقوط بهمن بر روی خودروهای عبوری از هر 2 سمت خلخال و گیلان بر روی خودروها مسدود شده بود
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.