اداره کل هواشناسی استان اردبیل از تردد در جاده‌های این استان فقط با زنجیرچرخ خبرداد.

به گزارش ایلنا، سامانه سرد بارشی که از 2 روز قبل وارد استان اردبیل شده همچنان تا امشب ادامه دارد و برودت هوا امشب به اوج خود رسیده و دمای هوای برخی مناطق استان صبح فردا تا 20 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.
 
براساس گزارش اداره کل هواشناسی بارش در مناطق شهری بین 10 تا 20 سانتیمتر و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بین 30 تا 40 سانتیمتر بوده است.
 
مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم اعلام کرد تمامی محورهای مواصلاتی استان به جز محور خلخال - پونل باز و تردد جریان دارد.
 
براین اساس از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در راههای ارتباطی استان اردبیل را دارند خواسته شده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت به علت بارش برف و کولاک و یخبندان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.
 
همچنین امدادگران هلال احمر و ماموران راهداری و پلیس راه استان به دهها خودرو گرفتار در برف و کولاک در مسیرهای ارتباطی استان کمک رسانی کرده و مسافران را در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان دادند. 
 
همچنین براساس گزارش‌های رسیده از مناطق مختلف استان، صدها راه روستایی در شهرستان‌های استان به علت بارش برف و کولاک شدید بسته شده که ماموران راهداری برای بازگشایی مسیر روستاها تلاش می‌کنند.
 
دمای هوای اردبیل هم اکنون 4 درجه سانتیگراد زیر صفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.