گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به ایرنا حاکیست؛ شهرود امیرانتخابی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان رضوانشهر افزود: بایستی علت کم رغبتی سرمایه گذاری در غرب گیلان یا کمترشدن آن بر اساس سیاست های امروز گردشگری مورد بررسی قرار بگیرد چون این سرزمین سرشار از ظرفیت های گردشگری است.
وی در این نشست که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد گفت:جای بسی امیدواریست که در کارگروه امروز موضوع یا مانعی در پروژه های سرمایه گذاری حوزه های مورد فعالیت این اداره کل وجود نداشته و این موضوع قطعاً از تلاش و هماهنگی عوامل اجرایی شهرستان و در راس آنها فرماندار و نماینده شهرستان خبر می دهد.
امیرانتخابی افزود :تسریع در ثبت جهانی جنگل های هیرکانی ، اعمال برنامه های تشویقی و ارائه راهکارهای درست بر ورود سرمایه گذار تاثیر داشته و حوزه های فعالیتی سازمان متبوع بر اجرای آن اهتمام ویژه ای دارد.
وی وجود زیرساخت مناسب را یکی از عوامل جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد : توسعه رونق بومگردی، ایجاد شرایط ورود بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از کارگاه های صنایع دستی ، ایجاد بازارچه هنرهای سنتی و تعریف رویدادهای فرهنگی می تواند سرمایه گذاری در شهرستان رضوانشهر را جذاب تر کند.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.