در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر رشت، موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورا بر انتخاب هرچه سریعتر شهردار آتی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور در این زمینه بیان داشت: باید تا پایان همین ماه تکلیف شهردار مشخص گردد. نامزدهایی که قبلا خود را تعرفه کرده و گزینه های جدیدی که معرفی می شوند تا ۲۴ ساعت آینده گزینه های نهایی را معرفی نمایند و پنجشنبه نامزدها برنامه های خود را ارائه داده و تا شنبه شهردار انتخاب شود.

 احمد رمضانپور نیز با بیان اینکه ۵ ماه است رشت شهردار ندارد، بیان داشت: زمان را باید بشکنیم و همین هفته شهردار را انتخاب نماییم. نامزدهایی که قبلا تعرفه شده اند، برنامه های خود را ارائه داده اند. نامزدهای جدید، همین فردا برنامه های خود را اعلام نموده و چهارشنبه شهردار انتخاب شود. هر روز تاخیر در انتخاب شهردار، خسران بیشتری برای شهر دارد.   محمد حسن عاقل منش نیز با اشاره به صحبت های عبدالهی، افزود: بیان ایشان که گفتند از بداخلاقی‌ها گذشتند، نکته‌ای است که می تواند راهگشای ما از بن بست ها باشد.   عضو شورا تصریح کرد: موکلین ما هم از ما گذشت را انتظار دارند. آمدن ما به شورا از خودگذشتگی است. در غیر این صورت نمی توانیم به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانیم.    وی نیز بر انتخاب شهردار تاکید کرد و افزود: وقفه طولانی انتخاب شهردار موجب نارضایتی مردم شده است و باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اهتمام بورزیم.   بهراد ذاکری ادامه داد: از شتابزدگی بپرهیزیم و هفته جاری را به بررسی برنامه نامزدها بپردازیم.    علیپور نیز گفت: طولانی شدن انتخاب شهردار بار دیگر موجب بداخلاقی های رسانه‌ای می شود و افرادی که پشت پرده جریان سازی می کنند، با تاخیر در انتخاب، به بداخلاقی ها دامن می زنند.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.