سخنگوی شورای شهر کرج، گفت: شهردار کرج بین دو راهی رفتن و ماندن، بهترین گزینه را انتخاب کرد و ما هم به این اقدام شایسته احترام می گذاریم. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم خستو امروز بعد از جلسه شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: پنجاه و دومین جلسه شورا با نطق پیش از دستور تعدادی از اعضا، آغاز شد و زمانی که نوبت به شهردار کرج رسید، ایشان متن استعفا خود را اعلام و تقدیم ریاست شورا کرد. 

وی در ارتباط با برخورد اعضا با این درخواست، گفت: واقعیت این بود که درخواست استعفای امروز شهردار برای ما هم غافلگیر کننده بود و البته با توجه به اشاره ای که در متن درخواست هم شده بود، بین دو راه مانده یعنی ادامه بحث های اخیر و یا استعفا، ایشان راه بهتر را انتخاب کرد و ما هم به این انتخاب، احترام گذاشته و این درخواست را به عنوان اقدامی شایسته محسوب می کنیم. 

خستو افزود: البته این درخواست باید توسط شورا به رای گذاشته شده و پذیرفته و یا رد شود لذا باید گام به گام پیش رفت و دید بحث استعفا ایشان پذیرفته می شود یا خیر و بعد در مورد گزینه های جایگزین، نظر داد. 

عضو شورای شهر کرج، گفت: معمولا زمانی که سیر تحولات به سمت این مسیر می آید، گمانه زنی هایی هم صورت می گیرد ولی اینکه اعضا شورا روی فرد خاصی، اجماع داشته باشند، هنوز صورت نگرفته است. 

خستو در ارتباط با مخالفت های اخیر تعدادی از اعضا شورا با شهرداری گفت: این موضوع را از طرف دیگر هم می توان دید؛ اینکه چرا شهردار با مصوبات شورا مخالفت می کند؟ شاهد بودیم تا کنون تعامل خوب و مناسبی صورت نگرفته چراکه گاها در بعضی لوایح شهرداری، حدود 10 تا 11 نفر رای مثبت نمی دهند در حالیکه بعضی لوایح با رای 13 نفر، تصویب می شود. 

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه به درخواست تعدادی از اعضا فردا با موضوع بررسی درخواست شهردار، جلسه غیر علنی برگزار می شود، ادامه داد: شورایی که اکثر اعضای آن از لیست امید از طرف مردم انتخاب شدند، در یک ماراتن سخت، تمام اعتبار خود را هزینه کردند که اعتماد مردم را جلب کند لذا بعد از انتصاب در شورا بدون در نظر گرفتن منافع خود، منافع شهر و شهروندان را در درجه اهمیت بالا می دانند و اقدامات دیگر با این دیدگاه انجام می شود. 

  صبح امروز اصغر نصیری بدون اطلاع از پیش تعیین شده، درخواست استعفا خود را در صحن علنی قرائت کرد و بعد از تقدیم آن به رییس شورا، جلسه را ترک کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.