مهرشاد عبادتکار روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : البته هنوز کار صدور روادید برای این بازیکنان درست نشده و آنان به ایران نیامده اند اما امیدواریم هر چه زودتر مشکلات آنان برطرف شود تا در تمرینات سپیدورد حضور یابند.
وی در مورد بازگشت یکی از بازیکنان سپیدرود نیز بیان کرد: امین جوادی مقدم که پیش از این گفته شده بود از تیم کنار گذاشته شده، دوباره به تمرینات این تیم بازگشته تا سرخپوشان رشتی از وجود این بازیکن در نیم فصل دوم نیز استفاده کند.
وی همچنین به شرکت سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در کلاس مربیگری A آسیا اشاره و خاطرنشان کرد: علی کریمی از روز 14 دی ماه در این کلاس مربیگری در تهران حضور خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: با توجه به این امر مسئولان باشگاه مترصدند که یک اردوی یک هفته ای را نیز از روز 14 دی ماه در تهران برگزار کنند.
عبادتکار در ادامه اظهار کرد: البته هنوز اردوی یک هفته ای تیم فوتبال سپیدرود رشت در تهران قطعی نشده اما به احتمال زیاد این اردو در پایتخت برپا خواهد شد تا بازیکنان یک هفته نیز در تهران به تمرین و آماده سازی خود بپردازند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، با کسب 10 امتیاز از 15 مسابقه ، در مکان پانزدهم جدول رده بندی 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.