به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه تراکتورسازی، آنتونی استوکس با بیان اینکه می‌ خواهم با تمام توان در اختیار تراکتورسازی باشم، اظهار داشت: پس از صحبت هایی که با محمد تقوی داشتم انگیزه بسیار بالایی‌ برای حضور مجدد در تیم دارم و تلاش می کنم بهترین عملکرد را نشان دهم.
وی افزود: در نشست موثری که با سرمربی تیم داشتم و درک بالایی که وی از وضعیت و مشکلات من داشت زمینه حضور مجددم در تراکتورسازی فراهم شد.
استوکس با اشاره به مشکلات خود طی ماه ‌های اخیر، گفت: متاسفانه طی این مدت با مشکلات خانوادگی مواجه بودم که باعث شد تمرکز و آرامش لازم برای خدمت به تیم را نداشته باشم که خوشبختانه با حمایت و همراهی باشگاه از این دوره گذر کردم.
گلزن اول تراکتورسازی با بیان اینکه انگیزه بالایی برای جبران فرصت های قبلی دارد، افزود: می ‌خواهم با آمادگی و توان بالا در اختیار تیم باشم تا اتفاقات گذشته را جبران کنم و امیدوارم هواداران تراکتور نیز در این مسیر حمایتم کنند.
به گزارش ایرنا، آنتونی استوکس قبل از بازی هفته سیزدهم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به دلیل غیبت چند روزه در بازگشت به تبریز از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و متعاقب آن همراه با لی هری اروین مدتی تراکتورسازی را ترک کردند.
تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه های ایران با 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
3077/3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.