یونس رنجکش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش روزهای ششم و هفتم دی ماه جاری از سوی استانداری و اداره کل پدافند غیرعامل گیلان و فرمانداری آستارا با شرکت مسئولان، صاحب نظران و شخصیت های علمی کشوری و استانی در هتل بین المللی اسپیناس آستارا برگزار خواهد شد.
وی محورهای همایش را رسانه های نوین و فضای مجازی، بسیج و سازمان های مردم نهاد، معیشت و اقتصاد مردم محور، تنوع قومی و مذهبی، اهمیت و امنیت مرزی، بحران های جمعیتی، محیط زیست و سبک زندگی ذکر کرد.
وی ادامه داد: مهلت دریافت مقالات علمی و پژوهشی تا 25 آذرماه بود و آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شده است.
رنجکش دانشگاه های گیلان، محقق اردبیلی، امام حسین (ع)، صنعتی مالک اشتر، تبریز، موسسه آموزش عالی شهریار آستارا، سازمان های مدیریت و برنامه ریزی گیلان، نقشه برداری و پدافند غیرعامل کشور و بنیاد ایران شناسی، مرکز آموزش بازرگانی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان و قرارگاه پدافند غیرعامل کشور را از حامیان علمی و معنوی این همایش اعلام کرد.
رنجکش اظهار کرد: بخشداری های مرکزی و لوندویل، شهرداری و شورای اسلامی، ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر آستارا و تشکل های مردم نهاد گیلان در برگزاری همایش پدافندغیرعامل با فرمانداری آستارا همکاری می کنند.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و تاکنون همایش های ملی متعدد با محوریت فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری، گردشگری و ورزشی در این شهرستان برگزار شده است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.