رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ‌ملی پاراتکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 ترکیه از روز یکشنبه دوم دی ماه در تهران آغاز می شود که پوررهنما نیز در این اردو حضور می یابد.
محسن سترگی بیان کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه 11 تکواندوکار دیگر از سایر استان های کشور باید در سومین مرحله اردوی آمادگی پاراتکواندو ایران در تهران حضور یابند.
وی ادامه داد: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی پاراتکواندو ایران ، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی ادامه می دهند.
رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: تیم ملی پاراتکواندو ایران خود را برای حضور در هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 که در دو بخش پومسه و کیوروگی از 16 بهمن‌ ماه سال جاری به میزبانی شهر آنتالیا ترکیه برگزار می‌شود، آماده می کند.
مهدی پوررهنما متولد سال 1374 است . وی از هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو مشغول به فعالیت شد و تاکنون افتخارات بسیاری را کسب کرد. مدال طلای هفتمین دوره پاراتکواندو جهانی انگلیس در سال 1396، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلا جهانی روسیه سال 1393 ،طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره تکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 ، مدال طلای پارا تکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پارا تکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات این ورزشکار گیلانی است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.