ابراهیم بهجت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام این بازیکن جوان در لیست 20 نفره 'علی صانعی' سرمربی تیم ملی برای اعزام به المپیک 2018 جوانان آرژانتین قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه این اردو از 22 تا 25 تیر سال جاری در تهران برگزار می شود، بیان کرد: اسماعیلی به همراه 'سالار آقاپور' یکی دیگر از فوتسالیست های جوان ارومیه ای، اوایل اردیبهشت امسال نیز در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا که با حضور تیم های اسلوونی، فرانسه، ایران و ایتالیا برگزار شده بود، حضور داشته و به عنوان فنی ترین بازیکن میدان انتخاب و معرفی شده بود.
وی گفت: سالار آقاپور تا مرحله سی و پنجم اردوهای آمادگی در ترکیب تیم ملی حضور داشت ولی در این مرحله با صلاح دید سرمربی تیم ملی از لیست کادر فنی خط خورده است.
به گزارش ایرنا، سومین دوره بازی های المپیک جوانان طی روزهای 12 تا 26 مهرماه در بوینس آیرس برگزار می شود و تیم ملی فوتسال جوانان ایران سال گذشته با کسب مقام قهرمانی آسیا سهمیه حضور در این المپیک را کسب کرده است.
از مجموع 32 سهمیه فعلی کاروان ایران برای المپیک 2018 جوانان، 10 سهمیه متعلق به فوتسال جوانان پسران بوده و سایر سهمیه ها نیز در بخش انفرادی و در 9 رشته دیگر کسب شده است.
کاروان ایران در دومین دوره بازی های المپیک جوانان 2014 نانچینگ چین با 16 سهمیه و در 9 رشته حضور یافته بود در حالی که تاکنون برای تعیین ترکیب کاروان اعزامی به آرژانتین 32 سهمیه کسب شده است.
تکواندو با 6 سهمیه، کشتی آزاد و فرنگی با چهار سهمیه، قایقرانی با سه سهمیه، تیراندازی، وزنه برداری و تیر و کمان هر کدام با 2 سهمیه، تنیس روی میز، ژیمناستیک و سوارکاری هر کدام با یک سهمیه رشته هایی است که ورزشکاران شان برای المپیک آرژانتین سهیمه کسب کرده اند.
ایران در اولین دوره بازی های المپیک جوانان2010 سنگاپور با مجموع 2 طلا، 2 نقره و یک برنز در جایگاه بیست و ششم و در دومین دوره المپیک جوانان 2014 نانجینگ چین با 3 طلا و 3 برنز و با 2 پله صعود در جایگاه بیست و چهارم قرار گرفته بود.
امسال تیم فوتسال جوانان ایران در بازی‌های المپیک تابستانی جوانان 2018 بوینس آیرس که با شعار «آینده را احساس کن» شرکت می کند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.