دبیر هیات کاراته استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته دختران نوجوان و جوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تهران جریان داشت، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال شدند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات، در رده سنی نوجوانان کاراته کاران شایسته گیلانی یک مدال نقره و یکی مدال برنز کسب کردند و در رده سنی جوانان نیز دختران گیلانی توانستند دو مدال برنز کسب کنند.
وی ادامه داد: در وزن 54- کیلوگرم رده سنی نوجوانان که 151 کاراته کار با هم رقابت کردند ، نگین نبات پور از استان گیلان پس از ورزشکارانی از مازندران و البرز در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز را کسب کرد.
زیکساری بیان کرد: همچنین در پایان مسابقات وزن 54+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان که 137 کاراته کار با هم به رقابت پرداختند ، آتنا محبوب بشری ورزشکار شایسته گیلانی پس از کاراته کاری از تهران روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره را بر گردن آویخت.
دبیر هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: در رقابت های رده سنی جوانان نیز، در وزن 48- کیلوگرم که 66 کاراته کار با هم مسابقه دادند ، الهه عطایی از گیلان توانست مدال برنز را کسب کند و پس از ورزشکارانی از مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد.
زیکساری اضافه کرد: همچنین در وزن 59+ کیلوگرم مسابقات کاراته دختران رده سنی جوانان ، هنگامه بی غم دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها پس از ورزشکارانی از قزوین و اصفهان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابت ها شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.