به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری رضوانشهر در آئین نواخته شدن زنگ پژوهش در جمع دانش آموزان مدرسه شهید بنت الهدای صدر این شهرستان گفت: اگر مقالات علمی معتبر داشته باشیم می توانیم با دیگر کشورها تعامل و تبادل اطلاعات خوبی برقرار کنیم، از این رو تحقیقات را در سه پایه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان باید نهادینه سازیم و بیشتر در گفتمان پژوهشی شرکت کنیم.
محمدمهدی مظفری اظهار داشت: پژوهش زیربنای توسعه علمی کشور است که به هر میزان این موضوع مورد توجه قرار گیرد موجب بسط و گسترش علوم در جامعه خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز در زمینه های علمی دارای رتبه بسیار خوبی در سطح دنیا هستیم افزود : امروز ما رتبه بسیار خوبی در زمینه علوم مختلف و پژوهش داریم و این مهم با تلاش و کوشش جوانان خلاق و دانشمندان کشور بدست آمده است.
وی سپس از معلمان و دانش آموزان خواست تا در کلاس، کارهای تحقیقاتی داشته باشند و مقالات علمی جدید تولید کنند و خاطرنشان کرد: خلق و ارائه مقالات علمی معتبر جدید می تواند به عنوان یک عامل مهم در پیشرفت کشور کمک کند و حتی معلمان باید کارهای پژوهشی انجام دهند.
همچنین در ابتدای این مراسم علی گواهی، رئیس آموزش و پرورش رضوانشهر نیز در خصوص اهمیت پژوهش گفت: پژوهش موضوع مهمی است که از دیرباز مورد توجه همه کشورها بوده است و جامعه ای می تواند ادعای پیشرفت داشته باشد که توانسته باشد در بحث پژوهش و تحقیقات حرفی برای زدن داشته باشد.
همچنین در حاشیه این مراسم آثاری از توانمندی های دانش آموزان در زمینه های تولیدات علمی به نمایش گذاشته شده بود.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.