در پیام مصطفی سالاری که نسخه ای از آن عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مجلس شورای اسلامی تابلوی زیبای ترسیم شده به دست مردمی است که فرزندان و منتخبین دیار خود را با آرای هوشمندانه به خانه ملت می‌فرستند تا بتوانند با تدبیر و آگاهی، مسیر قانونمندی در کشور را تداوم و اعتلا بخشند.
در ادامه این پیام افزوده شده: در این میان، نامگذاری روز مجلس همزمان با سالروز شهادت شهید مدرس، نشان از آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و پافشاری مردم بر حاکمیت قانون و بهره‌گیری از خرد جمعی در پیشبرد امور مملکتی است که از افتخار پیشتازی در استقرار نماد مردم‌سالاری در سطح منطقه برخوردار است.
در ادامه پیام استاندار گیلان اضافه شده: بی‌تردید، نمایندگان محترم مردم در خانه ملت، با اشراف کامل بر مسائل کشور، نقش کلیدی و رسالت عظیم تدوین قوانین در مسیر توسعه همه‌جانبه و سعادت ملت را برعهده دارند که ایفای مطلوب این مسئولیت سنگین، می‌تواند پیشرفت و اعتلای کشور را مبتنی بر نقـش و مشـارکت مـردم و تحقق مـردم‌سـالاری بـا رعـایـت بـاورهـا و اعتقـادات ملت محقق گرداند.
سالاری در خاتمه گفته است: اینجانب، دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از همراهی و همدلی در مسیر توسعه استان، دوام توفیقات خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزد منان خواستارم.
استان گیلان 16 شهرستان و 13 کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.