حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان اظهار داشت: امروز برگ دیگری از تاریخ همدان و توسعه این استان در منظر مردم کلید می خورد و ما فصل جدیدی از تاریخ، کار و توسعه استان را آغاز می کنیم.
وی با عنوان اینکه حضور مسئولان در این آیین موید نگاه ویژه به این استان است ادامه داد: سخنان رهبری و رئیس جمهوری نشان از حرکت جمعی و ملی برای توسعه کشور دارد.
وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند تمام احزاب و گروه ها دست به دست هم بدهند چراکه در چنین وضعیت ویژه کشور، وقت کشمکش نیست بلکه زمان کار و خدمت رسانی به مردم است.
نماینده همدان در خانه ملت گفت: حضور 9 نماینده در آیین معارفه استاندار به معنای قدردانی از استاندار سابق همدان است. 
وی با تاکید بر اینکه تقدیر از مدیر به معنای نقد نداشتن به یکدیگر نیست افزود: محمد ناصر نیکبخت کار بلد و همواره پاسخگو بود و هر کاری با هم شروع کردیم به نتیجه رسید.
حاجی بابایی اضافه کرد: هم اینک فضای همدان خوب است و هر روز از حاشیه کمتر شده و فضا برای کار و خدمت به مردم بیشتر می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، امروزه مدیریت کردن و کسب رضایت مردم بسیار سخت است.
وی بیان کرد: در تمامی نقاط کشور نام همدان مطرح است که علت کسب این توفیق هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان و استاندار است.
نماینده همدان در خانه ملت اظهار داشت: از مدت ها پیش برنامه های این استان از رسانه های ملی پخش می شود و استان همدان در مسیری حرکت می کند که در سازمان برنامه و بودجه کشور همدان را به عنوان الگوی گردشگری پذیرفته اند.
حاجی بابایی ادامه داد: استان همدان در تمامی زمینه ها از شهادت تا تاریخ ، صاحب نام است و  همدان با تمام ظرفیت درصدد آشکار کردن و نشان دادن ظرفیت های این استان است.
وی گفت: هم اینک یک هم افزایی در تمامی شهرستان ها شکل گرفته و همه برای توسعه این استان با همراهی مجمع نمایندگان تلاش می کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون و مصوبات شبکه ریلی همدان در کشور بی نظیر است و باید این مصوبات را اجرایی کرد.
حاجی بابایی افزود: همدان از نظر شکل گیری توسعه جزو استان های اول کشور است و این حرکت باید به فعلیت برسد و در این راستا مدیران باید برای جذب منابع تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه دیدگاه سیاسی بی رنگ شده است اضافه کرد: افکار همه به هم نزدیک است و تمامی افراد پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت می کنند.
نماینده همدان در خانه ملت اظهار داشت: دشمن سعی در ضعیف کردن کشور ایران دارند بنابراین باید همه برای تقویت کشور تلاش کنند.
حاجی بابایی استاندار جدید همدان را فردی خوش فکر با نگاه اعتدالی دانست و افزود: مجمع نمایندگان از این نوع نگاه حمایت، دفاع و پشتیبانی کرده و اجازه نمی دهیم یکساعت از فرصت همدان تلف شود.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.