به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد شفیعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، افزود: بر اساس این مصوبه قرار شد این نیروها بر اساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی و با توجه به سهمیه از سوی سازمان امور استخدامی کشور و با تایید سازمان برنامه و بودجه، جذب شوند.
وی با بیان این مطلب که در این راستا آزمون داخلی برای نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این آزمون با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نظارت مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
شفیعی درباره سهمیه جذب برای هر استان خاطر نشان کرد: همه استان ها در بخش نیروهای حق التدریسی توسعه همگون و هماهنگ ندارند؛ در برخی استان ها تعداد نیروهای حق التدریسی بیشتر است که بر اساس نیاز هر استان ساز و کارهایی برای جذب در نظر گرفته شده است.
وی با یادآوری این مطلب که معلمان حق التدریسی در صورت قبولی در آزمون، مصاحبه و گزینش جذب آموزش و پرورش می شوند، اظهار داشت: ما معلم به هر قیمتی نمی خواهیم بلکه ما معلمان قیمتی می خواهیم؛ زیرا آنها تعلیم و تربیت آینده سازان کشور را بر عهده دارند.
وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از این قشر و با اشاره به حرفه مهم خبرنگاری در جامعه خاطرنشان کرد: ساده نویسی و پرهیز از حاشیه ها بایستی مورد توجه خبرنگاران باشد و آنان در بیان مطالب دقت کافی داشته و به واقعیت ها توجه کنند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز خبرنگار نام گرفته است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.